רדיו ללא הפסקה
רדיו ללא הפסקה
האזנה לשידור החי
עכשיו בשידור
אילה חסון

"הליכוד וישראל ביתנו - העיקריות שמשקיעות בקול הרוסי"

מדען בכיר בחברת 'אימפרבה', שבמסגרתה נערך מחקר לגבי מידת הפרסום של המפלגות, הסביר את התוצאות שהתקבלו


איציק מנטין, מדען בכיר בחברת 'אימפרבה', שבמסגרתה נערך מחקר על מידת הפרסום של המפלגות למגזרים השונים, הביא את תוצאותיו בדגש על התנהלות המפלגות ברשתות החברתיות כלפי המגזר הרוסי. מדוע 62% מהחשיפות במגזר הפוליטי הופנו לגברים? מנטין: "כשאת בונה קמפיין בסופו של דבר את רוצה להשפיע גם על הנשים".

07/08/2019
הישארו מעודכנים

אילה חסון
אילה חסון