בן כספית ואריה אלדד

מניפולציית הקניות הגדולה

ד"ר גיא הוכמן, מומחה לכלכלה תנהגותית, על שגעון הקניות של הבלאק פריידי: "זו תחרות של מי יקנה יותר ומי ישלם פחות"


שגעון הקניות של הבלאק פריידי כבר בפתח. ראש התוכנית לכלכלה התנהגותית מרכז הבינתחומי הרצליה, ד"ר גיא הוכמן, הסביר: "אנחנו יודעים שלקניות יש מחיר פסיכולוגיה. כיום אנחנו מלאים באפליקציות ששומרות את כל הפרטים שלנו. בלחיצה אחת אנחנו יכולים לקנות בלי שנרגיש את זה". 

28/11/2019

הצטרפו לערוץ הווטסאפ של 103fm


Paris