103FM
103FM
האזנה לשידור החי
עכשיו בשידור
המגשרים
עם אמנון רגב

איך מפרידים בין רגשות לעסקים?

הישאם מנהל בנק היה בקונפליקט מול לקוח, יהודה חטיב גישר: "הלקוח לא היה מרוצה מהשירות, טיפלתי ברגשותיו אך הבנתי את המנהל שהגישה שלו היא עסקית"


הישאם, מנהל סניף בנק במגזר הערבי היה בקונפליקט עם לקוח, והזמין את יהודה חטיב שיסייע לו לגשר בינו לבין הלקוח: "פגשנו את יהודה, והא עזר לנו לפתור את הסכסוך, פישור עסקי ממוקד מטרה, זה נתן לנו חסכון בזמן חסכון בעלויות, להגיע פתרון שהיא מהיר ואפקיטיבי, אני מודה לו על כל מה שהוא עשה ויעשה בהמשך לאחרים".

01/12/2019
הישארו מעודכנים

צילום אילוסטרציה: Ingram Image