המגשרים
עם אמנון רגב

איך מפרידים בין רגשות לעסקים?

הישאם מנהל בנק היה בקונפליקט מול לקוח, יהודה חטיב גישר: "הלקוח לא היה מרוצה מהשירות, טיפלתי ברגשותיו אך הבנתי את המנהל שהגישה שלו היא עסקית"


הישאם, מנהל סניף בנק במגזר הערבי היה בקונפליקט עם לקוח, והזמין את יהודה חטיב שיסייע לו לגשר בינו לבין הלקוח: "פגשנו את יהודה, והא עזר לנו לפתור את הסכסוך, פישור עסקי ממוקד מטרה, זה נתן לנו חסכון בזמן חסכון בעלויות, להגיע פתרון שהיא מהיר ואפקיטיבי, אני מודה לו על כל מה שהוא עשה ויעשה בהמשך לאחרים".

01/12/2019

הצטרפו לערוץ הווטסאפ של 103fm


צילום אילוסטרציה: Ingram Image
Paris