לרשת החברתית 'אינסטגרם' יש פלטפורמה חדשה בשם 'אינסטגרם שופ' ובה כל בעל עסק יוכל לפתוח חנות ייעודית למוצרים שלו, עידו דותן, סמנכ"ל לקוחות בפייסבוק ישראל סיפר על החידוש, "אני חושב שזה יצליח בכל העולם, אנחנו רואים עליה דרטמית באפקטיביות של החנות. ישראלים אוהבים את הפלטפורמות, גם בהרבה מקומות אחרים בעולם. אני חושב שזה מוצר שמביא הרבה ערך גם לצרכנים וגם לבעלי עסקים. חוויות השופינג לא הצליחה באינטרנט, קנייה שמאופיינת בכוונה גבוהה, הנישה של שופינג היא הכיוון המרכזי, שבגלל שבכל מקרה אנחנו רואים את ההתנהגות בפלטפורמה שלנו, אנחנו מציעים אותה ללקוחות".