איפה הכסף
עם ענת דוידוב

הבהלה לחג המולד?

יוסי שליו, סמנכ"ל סחר ושיווק ב'טיב טעם', סיפר על העלייה ברכישה עצי אשוח וקישוטים לקראת חג המולד המתקרב


על פי בדיקה שנערכה ברשת הקמעונאות 'טיב טעם', עולה כי לקראת חגיגות חג המולד והשנה האזרחית החדשה, נצפתה עלייה של מעל ל-100 אחוזים במכירות עצי האשוח והקישוטים המעטרים את העצים. הגידול במכירות נצפה באופן מפתיע במיוחד דווקא בקרב המגזר היהודי, ולא במגזר הרוסי, הערבי או הנוצרי. מהי הסיבה לעלייה המפתיעה?

יוסי שליו, סמנכ"ל סחר ושיווק ברשת שוחח עם ענת דוידוב בתוכניתה והביע את רשמיו מתוצאות הבדיקה: "מזה מספר שנים ניכרת מגמה שישראלים ותיקים ולא תמיד כמו שמקובל לחשוב על יוצאי חבר העמים או יוצאי אירופה החוגגים את חגי סוף השנה האזרחית, זה קורה בשנים האחרונות והשנה ביתר שאת". 

עוד הוסיף, כי: "מדובר בפריטי נוי יפים המסמלים את השנה האזרחית החדשה. מבחינת מי שקונה את זה, הוא רוצה לשמוח ולהרגיש שהוא קונה קונפטי או בובות סנטה. אצלנו ברשת גם באביזרי חג המולד, וגם במכירות המשקאות האלכוהוליים, הבשר והגבינות רואים עלייה לעומת שנה שעברה". 

מקווה שאנשים ינהגו באחריות במסגרת מגבלות הקורונה

לסיום, הדגיש שליו מדוע לדעתו נצפתה עלייה במכירות: "אני מקווה שאנשים ינהגו באחריות מלאה במסגרת מגבלות הקורונה אבל צריך להבין שאין מסעדות או יכולת לבלות בחו"ל גם בגלל הסגר הצפוי. העובדה היא שאנשים לא בדיוק הוציאו את כספם אז אצל חלק מהקהלים בהחלט יש הכנסה פנויה והם מנצלים את זה לקולינריה. אצלנו ברשת זה מאוד מתאים".  

עריכה: מיכל קדוש 

22/12/2020

הצטרפו לערוץ הווטסאפ של 103fm


איפה הכסף עם ענת דוידוב
איפה הכסף עם ענת דוידוב  |  צילום: 103fm
Paris