קפטן נבחרת פורטוגל, כוכב הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו, תועד במהלך מסיבת עיתונאים כשהוא מזיז בקבוקי 'קוקה קולה' מהשולחן וממליץ לשתות מים. בעקבות המהלך השנוי במחלוקת, נפלה מניית החברה בכ־1.67 אחוזים, והתגובות כמובן לא איחרו לבוא.
שלומי לחנה, יועץ אסטרטגי ושיווקי ומרצה במסלול האקדמי המכללה למנהל שוחח עם ענת דוידוב והביא פרטים נוספים על הידיעה: "קשה לנו מאוד להגיד אם זה מהלך מתוכנן או ספונטני, אך אנו צריכים לשאול את עצמנו איך זה ישפיע גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך על המותג ועל המניה. מערכות יחסים בין מותגים ללקוח הן משהו ארוך טווח אז קשה לי להאמין שאירוע ספורדי בוטה ככל שיהיה ישפיע בטווח הארוך, אלא אם כן רונאלדו יאמץ אג'נדה כזאת וילך איתה לאורך זמן".
בהמשך דבריו, הוסיף: "אנו מדברים במשך 20 שנה על מגמת הבריאות, ואנו לא רואים ירידה בערך המניה של של 'קוקה קולה', אלא היא רק צומחת. אין ספק שרונאלדו הוא דמות משפיעה ומנהיג דעה, אך באותה נשימה הלקוחות הרבה יותר מתוחכמים מאיתנו. הם יכולים להצהיר שהם במגמת הבריאות, אך אחר כך לראות את אם המשפחה קונה קולה. הלקוח יכול גם לחתור לחיות באורח חיים בריא וגם מדי פעם לפנק את עצמו, וזה בסדר גמור".
עריכה: מיכל קדוש