באחת רשתות האופנה הגדולות בישראל, הופיעה החודש בובה של ילדה בחלון ראווה עם חזה, מראה שגרם לזעזוע רב בקרב הציבור הכללי שהתקשה להבין את הבחירה השנויה במחלוקת. ברשת הורידו את הבובה, ובתזמון מושלם - עלה לאוויר קמפיין אופנה ראשון מסוגו, המככבים בו ילדים מושתלי איברים.
פרופ' אפי בילבסקי, רופא בכיר במחלקת הילדים בבית החולים שניידר, במחלקה המטפלת בילדים לפני ואחרי השתלות איברים, ויוזם הפרויקט, סיפר על מה שהוביל אותו לאורך הדרך: "המטרה שלי הייתה להראות שהילדים שלי והילדים של כולנו יראו שיש ילדים שהם מושתלים, אך הם לחלוטין נראים כמוהם. זה נושא שרק גדל".
אודליה, אמה של עפרי שנזקקה להשתלת כליה והשתתפה בקמפיין, הביאה את סיפורה האישי: "זה היה אתגר, אין מה לומר. הסיפור התחיל בגיל 3.5".