ב־13 באפריל בוטלה טיסה מאילת לתל אביב, והצרכנים לא קיבלו פיצוי כספי או חלופה ראויה. עינב, מייצגת הלקוחות שהיו על הטיסה שוחחה עם ענת דוידוב ועורכת התוכנית יעל איילון, וסיפרה על הקשיים הרבים שהם חוו מול חברת ארקיע.
לשיחה הצטרפה עורכת הדין הדס יעקובסון, היועצת המשפטית במועצה לצרכנות, שהתייחסה לאירוע מהפן המשפטי, ואמרה כי המענה של ארקיע לא היה מספק. "הם לא נתנו שום מתנה, זו החובה שלהם. המינימום היה שיספקו את כל הסיוע ללקוחות כמו משקאות, לינה, ומזון עד שהטיסה תצא".