ד"ר אורית המרמן גולן, מנהלת תחום ייעוץ והדרכות באמון הציבור, שוחחה עם גדעון רייכר ב-103fm על התמודדות הגיל השלישי עם ניסיונות צרכנות במגוון מקומות, וסיפרה: "יש לנו לא מעט תלונות שמגיעות על חיובים שלא תואמים את מה שנאמר בשיחת המכירה. זאת אומרת, חייבו אותנו פתאום ב-130 שקל, כשההתחייבות הייתה ל-99 שקלים לחודש".
בהמשך הדגישה לא לתת מידע אישי לאדם שאנחנו לא מכירים. "מי שפנה אלינו ולא אנחנו פנינו אליו, לא לתת לו מידע. אם אנחנו חושבים שאולי השירות יכול להיות רלוונטי, אפשר לבקש לחשוב על זה - לא צריך לעשות את העסקה באותו רגע - וללכת אחר כך לעשות בירור מי זאת החברה", הסבירה.