המאזינה שעלתה לשידור, ביקשה להתייחס לקידום העסק שלה. "אחרי איזושהי תפנית שעברתי לפני חמש שנים, יצאתי לדרך חדשה וגיליתי שיטה שמאוד משחררת יצירתיות ומפגישה אדם עם עצמו. ניסיתי את זה על הרבה קהלים וזה עובד מצוין, כדי שהעסק יהיה רווחי רציתי לבחור קהל יעד".
שלומית השיבה: "אני מרגישה שאת יותר רגילה מחייך הקודמים לעבוד על קהלים רחבים יותר. היום יש לך רצון לעבוד ולפתח את החלק האינטימי שלך, אבל יש לך מזה הרבה מאוד פחד. אני הייתי ממליצה לך לעשות גם את החלק הארגוני וגם את החלק של המסע האישי".