חזי רכטמן, מנכ"ל ארגון MMA OPEN, לקראת האירוע הראשון של ליגת לחימה ישראלית: "יש התקדמות גדולה בענף, אנו רוצים להמשיך לאתגר את עצמנו"
ב־15 לחודש יתקיים האירוע הראשון וההיסטורי של ליגת לחימה ישראלית בשיתוף פעולה עם הליגה הגדולה ביותר בעולם, ה־UFC, שישודר לייב באפליקציה העולמית שלהם ה־UFC fight pass. חזי רכטמן, מנכ"ל ארגון MMA OPEN, הביא את כל הפרטים ושיתף בהתרגשות הגדולה.