בעת האחרונה נפוץ ברחבי הארץ קמפיין חדש בהובלת בכירים בענף ההייטק ובעולם העסקי הישראלי, הקורא לעצור את השיח המפלג שהחל לפני בוקר השבת השחורה ב־7 באוקטובר. שלי לנדסמן, מנכ"לית 'מייקרוסופט ישראל' לשעבר, סיפרה על המיזם החשוב.
"אנחנו לא צריכים להיות מאוחדים בדעה, אבל כן להיות מאוחדים בעצירת השיח המפלג שלא מאפשר לנו להתקדם", טענה. "ההחלטה היא לא להיות קורבן לסיטואציה אלא לנסות להוציא אותנו ממנה. אם נחליט שלא לעשות את זה, אנחנו קורבן של עצמנו".
בהמשך הבהירה: "אנחנו מאמינים ביכולת שלנו לשנות. שלטי החוצות הם כדי שכל אחד מאיתנו יתחיל לחשוב אחרת. אנחנו חייבים שזה יהיה משהו שמחזיק אותנו".