עו"ד ד"ר אורית המרמן גולן, מנהלת פרויקט בינה צרכנית בארגון 'אמון הציבור', שוחחה עם אודי סגל ואלי כהן ב-103fm על העלייה המשמעותית שחלה בעוולות צרכניות מול קשישים. בפתח דבריה אמרה: "העוולות הצרכניות הרגילות גם הן מתמשכות בתקופת מלחמה. לצערנו אנחנו יודעים שאזרחים ותיקים נפגעים יותר".
"ערב המלחמה פתחנו מוקד ייעודי לאזרחים ותיקים מתוך הבנה שהרבה פעמים הם זקוקים לעזרה יותר מהעזרה הרגילה. הם פחות מודעים לזכויות שלהם, מפחדים הרבה פעמים להתלונן, מתביישים", הוסיפה.