שיתוף פעולה של עמותת נט''ל וניקולודיאון ישראל בקמפיין - 'יש לי אותי' • מיכל: "נותן לילדי ישראל כלים להתמודדות עם הלחץ והחרדה בעקבות המלחמה"
מיכל דליות סיפרה בתוכניתה ב-103fm על שיתוף הפעולה של עמותת נט''ל וניקולודיאון ישראל. "חברו יחד ויצרו קמפיין ראשון מסוגו - 'יש לי אותי' שמטרתו לתת לילדי ישראל כלים להתמודדות עם הלחץ והחרדה בעקבות כל מה שקרה ב-7 באוקטובר".
מיכל הדגישה כי "הוא נועד לתת לילדים כלים ראשוניים לזיהוי והתמודדות עם המתח והחרדה שהם חווים".
האמור באייטם זה מבטא את הדעה האישית של השדר/ת והוא אינו מובא כתחליף לקבלת ייעוץ פרטני מבעל מקצוע המתמחה בתחום, ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה ושימוש שנעשים על בסיס התכנים המופיעים באייטם הינה באחריות המשתמש/ת בלבד.
06/12/2024
מיכל דליות (סופר נני)