יוזמת 'ישותנו' היא שותפות של עשרות ארגונים שפועלים יחד לקידום איכות חיים ומשמעות בזקנה. צוות מקצועי מיוחד מטעם היוזמה ערך לאחרונה ניתוח של פרסומות ישראליות והתייחס לאופן שבו הן מציגות אנשים מבוגרים. ד"ר דניאל אייזנברג מהמרכז האקדמי רופין התייחסה למסקנות המחקר. למה חשוב לחקור את האופן שבו אנשים מבוגרים מוצגים בפרסומות?
לדבריה של ד"ר אייזנברג, "מה שמעניין אותנו זה איך אנשים תופסים זקנה, ומצפים לזקנה של עצמם. לפרסומות יש ערך גדול - עשינו מחקר שבו השוונו מגיל 18 ועד 85 את התפיסות הגילניות - עד כמה אנשים תופסים את הזקנה כדבר שלילי? באופן כללי אנחנו גילנים, ואנחנו צריכים להיות קצת פחות".