עו"ד בת חן משינסקי-אבן, ממחלקת הבקרה ופניות הציבור ב'אמון הציבור', שיתפה עם ענת דוידוב את ממצאי משאל צרכנים שערכו לקראת יום הצרכנות 2025. "זה תלוי גיל - מי שנמצא ברשתות זה יותר צעירים. במשאל שלנו זה משפיע, אבל מצד שני יש חוסר אמון. יש אוכלוסייה שלמה שלא רוכשת במקומות האלו בכלל - זה מגוון", אמרה תחילה מי מהציבור מושפע ממשפיעני רשת וחוות דעת כתובות.
בהמשך, היו לה מספר המלצות לצרכנים: "תמיד מומלץ לצאת מנקודת הנחה שהתוכן שאנחנו נחשפות אליו הוא ממומן - גם אם הוא לא מסומן ככזה. אני ממליצה לא לוותר על סקר שוק - גם אם יש לנו קוד קופון ממשפיענית שאנחנו מאוד סומכים עליה. לגבי חוות דעת כתובות - אני ממליצה לקרוא אותן בעין ביקורתית".