הספר 'אחריות תאגידית 2.0' מאת עברי ורבין, מנכ"ל צוות Good Vision, שואף לשנות את האופן שבו מנהלים ישראלים מתמודדים עם סוגיות של קיימות, אתיקה והשפעה חברתית. הספר מעניק מבט מעשי ויישומי על בניית תשתית ארגונית שמקדמת אחריות תאגידית – ומיועד למנכ"לים, סמנכ"לים, מנהלי שיווק וגם לסטודנטים לניהול.
היום, יותר מתמיד, יש חשיבות להבין מהי אחריות תאגידית ואיך מטמיעים אותה בארגון. הספר מציג את התובנות שנצברו בעבודה עם חברות וארגונים לאורך השנים, והוא נכתב כדי לאפשר לכל מנהל או מנהלת להתחיל לפעול כבר מחר בבוקר – עם כלים ברורים ופרקטיים. בשיחה עם אודי סגל ומיה איידן סיפר ורבין מה הוביל אותו לכתיבת הספר, ואיך אפשר להשתמש בו בצורה יעילה.