מדברים נדל"ן
עם ליאת רון

מילת הקסם - הפריסייל

שחר פרי מנכ"ל ובעלים של קבוצת GS, שיווק ויזמות נדל"ן, הסביר מדוע המכירה המוקדמת קוסמת הן ליזמים והן למשקיעים


ראובן זכריה, סמנכ"ל 'מגדילים', הגיע לאולפן ואירח יחד עם ליאת רון את שחר פרי, מנכ"ל ובעלים של קבוצת GS, שיווק ויזמות נדל"ן. יחד הם ניסו להביו מהו סוד קסמו של הפריסייל.

"שוק הנדל"ן בשנה האחרונה נמצא בתקופה מאתגרת, מג'עג'ע, והרוכשים מחפשים היום הזדמנות לייצר עסקה טובה" הסביר פרי. "הפריסייל הוא עולם המכירה המוקדמת לפני שהיזם יוצא החוצה כדי לייצר לפרויקט רוח גבית כשהוא יוצא החוצה - שיהיה בסיס של עסקאות. שלב פתיחת הליווי הבנקאי הוא השלב האקוטי ביותר, כשיש לו הון עצמי ומספיק לקוחות".

"יש חברות שמשתמשות בו ללא הכר, אז המילה הופכת לזולה", הזהיר פרי. עם זאת, יזמים רציניים מציעים תנאים אטרקטיביים לרוכשים: "תנאי התשלום, המחיר המוחלט והתנאים מסביב. כך הוא יהיה טוב גם למשקיעים, והוא טוב גם לזוגות הצעירים שרוצים לקנות דירה. הם יכולים לקנות נכס בתנאים טובים".

למידע נוסף על תחום ההתחדשות העירונית ונדל"ן בישראל – בקרו באתר מגדילים: magdilim.co.il

22/10/2025
שחר פרי
שחר פרי  |  צילום: רז רוגובסקי
Paris