איפה הכסף
עם ענת דוידוב

משפיעני AI? "חלק מטרנד עולמי"

אבי זיתן, מומחה לשיווק ואסטרטגיה, סיפר על תופעת המשפיענים מבוססי AI הכובשת את הרשת: "בעיקר כדי לחסוך עלויות הפקה"


אבי זיתן, מומחה לשיווק ואסטרטגיה, שוחח עם ליאת רון ב-103fm וסיפר על תופעת המשפיענים מבוססי AI הכובשת את הרשת. 

"סופר פארם היא מהראשונות", שיתף. "מפעילה משפיענית AI, דמות דיגיטלתי עם חיים ולייף סטייל במטרה לקדם את המוצרים. זה חלק מטרנד עולמי. זה לא רק בישראל. הרבה מותגים בעולם לוקחים בעיקר כדי לחסוך עלויות הפקה". 

10/12/2025
בינה מלאכותית
בינה מלאכותית  |  צילום: ingram images
Paris