אסף כהן ('ספורט 1') שוחח עם צוות תוכנית הספורט ב-103fm על המשחק שהסתיים בתיקו 2:2 בין נבחרת הולנד ליפן.
תחילה כהן אמר כי "יפן נבחרת שלא מוותרת. הולנד הייתה טובה יותר מבחינת החזקה בכדור. אבל היא לא מצאה את הדרך לרחבה".
"זה היה משחק ברמה טקטית מאוד גבוהה", הוסיף.