הכתבת הפוליטית נעה שפיגל (הארץ) שוחחה עם רוני בר-און ומיה זיו-וולף בתוכניתם ב-103fm על הדרמה בבג"ץ בצל הודעת השופטים על ההחלטה להוציא צו על תנאי למינוי עו"ד מיכאל ראבילו לתפקיד מבקר המדינה.
תחילה אמרה שפיגל: "אני לא חושבת שזה מאוד דרמתי. זה די מה שצפיתי שיקרה. בג"ץ נותן לכנסת אופציה לחזור אחורה". עוד הוסיפה לאחר מכן: "נראה לי שלכנסת לא תהיה כל כך ברירה".
בהמשך ציינה: "הם עשו שם פליק פלאק לפנתיאון".