יובל שדה, שחתם בקלוז' סיפר לצוות תוכנית הספורט ב-103fm על הפרידה ממכבי נתניה ועל המעבר לקבוצה הרומנית.
לדבריו, "ישר לקחתי את ההזדמנות. כשסיכמתי את התנאים שלי רוני לוי הגיע, ורוני רצה שאישאר עד סוף העונה כדי לעמוד במטרות שלו ושל הקבוצה".
עוד הוסיף כי "אם נתניה היו משחררים אותי בינואר זה היה קורה בינואר, אבל זה לא קרה".
על התקופה במכבי נתניה, אמר: "האמת? מסע מטורף". עוד ציין: "לכדורגל יש חוקים משלו".