אור שקדי (וואלה ספורט) שוחח עם צוות תוכנית הספורט ב-103fm על סדרת הגמר בליגת ווינרסל (20:50) ועל ההתקדמות של הצהובים לאליפות בעקבות הניצחון הצמוד על הפועל במשחק השני בסדרה.
"אני חושב שהפועל ת"א הוכיחה במשחק הקודם שהיא מסוגלת. היא הפסידה משחק שהיה לה ביד, כשהיא שיחקה טוב".