שוחח עם צוות תוכנית הספורט ב-103fm על הודעתה של מכבי חיפה לדולב חזיזה כי לא ימשיך בעונה הקרובה.
משה פרימו אמר תחילה כי "יש תקרת זכוכית. חזיזה היה מהשחקנים הטובים ביותר במדינת ישראל. בשלוש שנים עם ברק בכר באליפויות. הוא לא היה פחות טוב מאצילי".
עוד ציין: "מה לעשות? קבוצות מתקדמות. ורפאלוב קורא לו ואומר: 'תמצא קבוצה חדשה'".
זנדברג: "לגיטימי לחלוטין. כמו ששחקן מודיע שלא מתאים לו ושהוא רוצה להמשיך הלאה, כשהוא מצליח או כשלא. גם הקבוצה. זה אף פעם לא נעים. דולב היה חלק מרכזי בכול האליפויות של חיפה. הוא היה קפטן, ודמות, והכול".
עוד הוסיף: "חזיזה עוד לא אמר את המילה האחרונה. עוד יש לומה לתת".
סער: "אקביל את זה לדור מיכה לא ממשיך בבית"ר י-ם. יש שחקנים שאם המועדון מחליט שהם יהיו בקצה הסגל זה לא בריא".
על פי סער, "הבן אדם מעבר לשיא. יש לו עוד שנתיים שלוש ברמת ליגת העל". עוד ציין: "הוא צריך לחשוב כלכלי".