אסף כהן (ספורט1) שוחח עם צוות תוכנית הספורט ב-103fm על הניצחון המדהד של נבחרת הולנד 5:1 על נבחרת שבדיה אתמול (ש').
תחילה אמר: "הייתה הצגה נהדרת מכול הבחינות".
עוד ציין כי "הכדורגל היה נהדר. היו רגעים שהזכירו את הולנד שחסרה לנו. היו שם רגעים מאוד יפים ומאוד מיוחדים".