יהודה ארם פרשן ספורט 1 שוחח עם צוות תוכנית הספורט ב-103fm על ההישגים הנדירים של ליונל מסי, שחקנה של נבחרת ארגנטינה.
תחילה ארם ציין כי "אני בטוח שהם יגיעו לא רע. מכיוון שיכולה להיפתח להם הליכה כמעט ישירה לגמר"
לדבריו, "הקבוצה מוכנה לשחק בשביל לאכול עוד יותר ולהיות שבעה לגמרי. השחקנים של ארגנטינה התבגרו, הבסיס הוא אותו בסיס".
בהמשך התייחס ל'יריבות' בין מראדונה למסי על תואר השחקן הטוב של כול הזמנים, ואמר: "אתמול הוא שם את החותמת האחרונה".