מקסים פלקושצ'נקו שוחח עם צוות תוכנית הספורט ב-103fm וסיפר על החתימה בהפועל רמת גן לשנתיים הקרובות ועל הפרידה ממכבי נתניה.
תחילה ציין פלקושצ'נקו: "נפגשתי גם עם מסאי וגם עם אבי והיו לנו שיחות טובות. הם הסבירו מה הפרויקט שהם מתכוונים לבנות, מה התוכניות ומה השאיפות. שמחתי והרגשתי שאני יכול להשתלב".
על הפרידה מנתניה הוסיף כי "הופתעתי מאוד. לא ציפיתי, אחרי שנתיים מצוינות שם".