גילי ורמוט חבר צוות התוכנית, פרשן ספורט1 ושליח כאן11 למונדיאל שוחח עם צוות תוכנית הספורט ב-103fm על ההתפתחויות בטורניר ועל ההערכות לקראות מחזור הסיום של שלב הבתים שיחל מחר (ג').
תחילה ורמוט ציין כי "מרוקו הגיעה במונדיאל הקודם לחצי הגמר. היא כבר לא איזו סינדרלה. היא מרשימה מאוד".
עוד אמר: "היפנים מרשימים. גם במונדיאל הקודם היה כיף לראות אותם. ארצות הברית היא ההפתעה הגדולה".