אור שקדי (וואלה ספורט) שוחח עם צוות תוכנית הספורט ב-103fm על המשחק הרביעי (ג') בסגרת גמר הפלייאוף ליגת ווינרסל בין מכבי תל אביב לבין הפועל תל אביב.
לדבריו, "אנחנו פה בעונה שנמשכת התחלנו את העונה עם היורובאסקט. בסוף אוגוסט 25'. אנחנו עוד מעט עשרה חודשים משחקים כדוסל ברצף. זה עמוס. זה קצת פוגע. אבל יש לנו אחלה סדרת גמר".