שלמה וייס, כתב 'וואלה ספורט', שוחח עם צוות תוכנית הספורט ב-103fm על מצבה של מכבי חיפה. בנוסף, על האופציות של השחקן דולב חזיזה אחרי חיפה.
וייס פתח בדבריו: "הרכש הכי משמעותי היה ירין לוי, אבל מכבי חיפה רחוקה מלהיבנות בזמן. חיפה הייתה צריכה להיות לפחות עם 90% מהסגל סגור, ושיהיה חיזוק של שניים או שלושה שחקנים", טען. "בסופו של דבר ליאור רפאלוב, הצוות המקצועי וההנהלה יצטרכו לשחרר שחקנים כדי שיתפנה תקציב. כרגע לא מצליחים לשחרר שחקנים, עזוב אפילו להביא שחקנים".
"בסוף השנים הכי טובות של מכבי חיפה עובדתית היו כשהלכה באירופה עד הסוף", ציין.