גיל ברק, שדר 'ערוץ הספורט', שוחח עם צוות תוכנית הספורט ב-103fm על ההפסד של הפועל תל אביב בכדורסל למכבי.
ברק על ההפסד של הפועל מול מכבי ת"א באליפות ישראל בכדורסל: "הפועל תל אביב הגיעה בסופו של דבר לגמר הזה, אבל לא עם הקבוצה שעשתה נפלאות ביורוליג והייתה הכי טובה בארץ או מקום 2 לאורך העונה. שלושת השחקנים הכי חשובים שלה לא היו בנמצא כבר חודשיים. למכבי תל אביב היה יתרון בסדרה הזו לצד יתרון הביתיות, מבחינת הסדרה, כל משחק היה עולם ומלואו ומשחק שונה לגמרי".
"אני לא חושב שהוא עושה נזק למותג שנקרא הכדורסל הישראלי, בסופו של דבר היו משחקים ורמה טוב. אנחנו אוהבים את ההנאה, לא רוצים להתעסק בשיפוט, בהנהלות או בבעלים, הסביר. "אני והצוות שהיה לידי לא דיברנו על השיפוט, כי לא היה משהו יוצא דופן - לא הייתה שריקה שהכריעה או לא הכריעה ולא היה דבר חריג יתר על המידה".