מוטי איווניר ולירן שכנר, שליחי 'כאן 11' למונדיאל, שוחחו עם צוות תוכנית הספורט ב-103fm על 'ההפסד' המאכזב ותחושתה של נבחרת אנגליה על התיקו מול גאנה.
איווניר טען כי "המשחק היה מאכזב מאוד כי גאנה ניצחה את אנגליה, אומנם לא בתוצאה אבל במטרות. ראיתי בבוקר את הריאיון של בלינגהאם על המשחק, והוא אמר שהם מזמן לא נתקלו בנבחרת עם משחק הגנתי, כמו זה שגאנה שיחקה אתמול עם המשמעת הטקטית והאגרסיביות. צריך לזקוף לזכותו של קיירוש שידע להעמיד את הנבחרת הזו".