נטלי וטורי, הבעלים של בני אילת, שוחחה עם צוות תוכנית הספורט ב-103fm על ההחלטה להחתים את קובי רפואה כמנהל המקצעוי של הקבוצה.
לדבריה, "החלטנו שיש לקבוצה פוטנציאל אדיר. לקחנו דמות מפתח. קובי הוא לא עוד בן אדם כזה שמגיע וישאיר אותנו רדודים. הוא יביא אותנו הכי גבוה אפשר. אנחנו מאמינים בו ונותנים לו את כל המשאבים שהוא צריך".
"אני בטוחה שקובי יסחוף אחריו את האנשים הכי טובים", הוסיפה.