ספורט
עם משה פרימו, אבי נמני, אורי אוזן, ערן זהבי, חיים רביבו, יוני הללי, לירן שכנר וגילי ורמוט

"המטרה ברורה ואין בכלל ספק: לעלות ליגה בשנה הראשונה"

קובי רפואה, המנהל המקצועי בבני אילת, על החזרה למגרש ועל השאיפות לעונה הקרובה: "התהליך ארוך אבל נבנה קבוצה שתהיה בקדמת הכדורגל הישראלי"


קובי רפואה, המנהל המקצועי בבני אילת, שוחח עם צוות תוכנית הספורט ב-103fm על חזרתו לכדורגל ועל מינויו למנהל המקצועי בקבוצה מליגה ב'.

לדבריו, "מבחינתי זה לא ליגה ב'. מבחינת השם זה ליגה ב'. אחרי שישבתי עם הבעלים וראיתי את החזון שלו. התהליך ארוך אבל נבנה קבוצה שתהיה בקדמת הכדורגל הישראלי".

עוד הוסיף כי "אני יודע את המטרות, והמטרה ברורה ואין בכלל ספק: לעלות ליגה בשנה הראשונה. אין פה תירוצים ואין לחפש תירוצים. זאת המטרה בשנה ראשונה וכרגע בזה אני מתעסק".

25/06/2026
קובי רפואה
קובי רפואה  |  צילום: דני מרון מעריב
Paris