מגיש כאן 11 במונדיאל טל ברמן שוחח עם צוות תוכנית הספורט ב-103fm על השבועיים הראשונים של הטורניר היוקרתי.
תחילה אמר כי "נעביר את השיפט האולפני באזור הרבע גמר".
לדבריו, "בכל טורניר יש נבחרות שהן לא ברמה בגלל שהשיטה עובדת ככה שזו ההעפלה אזורית, במיוחד עכשיו כשהגדילו את זה ל-48 נבחרות".
בהמשך התייחס לשלב הבתים ואמר: "זה היה יותר מאוזן משחשבו".
"תענוג. אני מאוד נהנה", סיכם ברמן.