איך ממציאים את עצמנו מחדש? "המוצר שהמצאתי לפני 15 שנה איבד את הייחודיות שלו"

מאזינה שהמציאה מוצר בתחום התינוקות מספרת על התחרות עם המוצרים הסינים המתחרים: "לאן אני הולכת מפה?" - אלון: "האם את יכולה לקחת את הקיים ולהרחיב לו את השוליים?" האזינו.



לפני כ-15 שנה המצאתי מוצר בתחום התינוקות שהפך ללהיט. מכרתי אותו בניו יורק, השקעתי ביחסי ציבור והפכתי להצלחה מסחררת. עם השנים חדרו לשוק מוצרים מתחרים שפגעו לי בייחודיות, ולמרות שפיתחתי במקביל מוצרים נוספים נתח הרווחים שלי ירד בצורה משמעותית. מה עלי לעשות כדי להצליח שוב?

ראשית אני רוצה לציין בפנייך דבר שלא יהיה לך כיף לשמוע אבל הוא מבוסס עובדתית: זה שאדם מצליח פעם אחת להיות פורץ דרך והוא ממציא מוצר שמצליח, זה לא אומר שהוא מסוגל לעשות את זה שוב. זה נורא קשה כי אתה אומר לעצמך - אם עשיתי את זה פעם אחת אני יכול לעשות את זה שוב, זה נכון אבל זה לא אומר כלום סטטיסטית, זה סתם משפט. לכן, כשאת אומרת שאת צריכה להמציא את עצמך שוב ייתכן והפיתרון הוא לא להמציא את המוצר הבא שייקח אותך למקום אחר, אלא להבין כיצד את לוקחת את כל הדברים שאת כבר יודעת לעשות ואיתם את מצליחה לעשות דברים (ממש לא פורצי דרך) שירחיבו ויעמיקו את מעגל ההכנסות שלך. את לא צריכה לנסות להיות יצירתית ברמות מטורפות אלא לקחת את הקיים, לבסס אותו ולהרחיב לו את השוליים. את יכולה לדוגמא לבנות חממה לעיצוב פורץ דרך שיאפשר לאנשים שמסיימים לימודי עיצוב ורוצים לפנות לתחום שלך, להיעזר ולהשתמש בידע ובניסיון שצברת. הידע שלך יכול להיות בעל ערך גדול באיזושהי קבוצה שאת יוצרת, שיודעת ללוות. תבדקי איך את מרחיבה היום את השוליים סביב מה שאת כבר יודעת לעשות, תוסיפי עוד מוצר, עוד שירות ועוד דברים נוספים שאת יכולה למכור לאנשים שכבר מכרת להם בעבר.

האמור באייטם זה מבטא את הדעה האישית של השדר/ת והוא אינו מובא כתחליף לקבלת ייעוץ פרטני מבעל מקצוע המתמחה בתחום, ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה ושימוש שנעשים על בסיס התכנים המופיעים באייטם הינה באחריות המשתמש/ת בלבד.
05/09/2014

הצטרפו לערוץ הווטסאפ של 103fm


Paris