103FM
103FM
האזנה לשידור החי
עכשיו בשידור
איפה הכסף
עם ענת דוידוב

אמאזון, זהירות שופרסל מאחוריך

הרשת מרחיבה את שירות האונליין • ענת למנכ"ל: "למה אני צריכה אותך? אני יכולה לרכוש ישירות דרך האתרים" • אברכהן: "נגיע עם מחירים אטרקטיביים"


מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן שוחח ב-103fm על הרחבת שירות האונליין של החברה שמאפשר רכישה גם של מוצרים מחו"ל ואף רכישת טיסות וחופשות: "מגיעים כשחקן אמין בשוק המזון ומרגישים בשלים לעשות גם בתחום התיירות".

רשת שופרסל מרחיבה את פעילותה בתחום הקניות באינטרנט ומשיקה מספר פעילויות חדשות בהן מאפשרות להזמנת פריטי אופנה מארה"ב, רכישת מוצרי ניו פארם, זירת קניות של מוצרי חשמל ואף השקת את התיירות גוליבר. מנכ"ל החברה פירט: "כפי שהבטחנו אנחנו ממשיכים את מהפיכת מכירות האונליין בתחום המזון ומרחיבים את הפעילות לשירותים נוספים".

על השירות סיפר: "באתר היפיפה שלנו ובעברית יהיה ניתן לבצע את ההזמנות, חברה אמריקאית תאסוף את ההזמנות ותוביל אותן אל ישראל. יש אנשים שקונים את הכיסוי לטלפון יחד עם עוד שלושה מוצרים ונדרשים לשלם דמי משלוח על כל מוצר מחדש ולאסוף אותם בנפרד מהדואר. אנחנו נביא את הכל במכה אחת. המחירים שלנו מצוינים בהשוואה למחירי השוק. אני בטוח שככל שהזמן יעבור נשתפר גם במהירות ובלוחות הזמנים. בשל בעיות רגולציה איננו הבעלים המיזם והוא משותף לחברה אמריקאית".

"את הרכישה אפשר לבצע דרך לינק באתר שופרסל בו יש 2.5 מיליון מוצרים לקנייה מכל הסוגים והמינים. אלו מוצרים שהתאמנו במיוחד לקונה הישראלי. ביצענו בדיקות ולמדנו את השוק הישראלי לעומק ואנחנו מקווים שאכן פגענו. טרם הגענו לכל הרזולוציות שאנו שואפים אליהם אך זה יקרה עם הזמן".

כשנשאל מדוע ללקוח הקצה דרוש מתווך כמו שופרסל בקניית מוצרים שהוא יכול לרכוש לבדו ברשת השיב: "אנחנו נציע מחירים אטרקטיביים ומשתלמים, חלקם במחירים אפילו נמוכים יותר ממה שיש כיום בשוק". על שוק התעופה הפרוץ אליו שופרסל נכנסו ציין: "אנחנו עוברים כעת לשיתופי פעולה בין עולם התיירות והתעופה לעולם המזון. נאפשר לנקודות הקנייה בסופר להיפך לכסף תיירותי ואף נאפשר ביטוח במקרה של ביטול הזמנות לאלו שמחזיקים בכרטיס האשראי של שופרסל. אנחנו מגיעים כשחקן אמין עם יכולת מוכחת בתחום המזון ומרגישים בשלים לעשות זאת גם בתחום התיירות".

 

עריכה: איתמר זיגלמן

04/11/2018
הישארו מעודכנים

שופרסל
שופרסל  |  צילום: אבי דישי/פלאש 90