אלון גל

ההתייחסות שלנו היא לאדם ולא לדירה

אלון גל שוחח עם ערן כהן, סמנכ"ל שיווק וקשרי ב'עמידר החדשה' על הדיור הציבורי שהסביר את השוני בינם לבין עמידר הישנה בשנים עברו


"צריך להבין, מדובר באוכלוסיות יותר מוחלשות והדאגה אליהם חייבת להיות מקסימלית", הסביר ערן כהן, סמנכ"ל שיווק וקשרי ב'עמידר החדשה' שעוסקים בדיור הציבורי, והסביר את השוני והחידוש בשירות לדיירים, כאשר לטענתו בעבר הדירה הייתה החשובה והדייר היה חלק המשני, "את זה הפכנו. נקודת ההתייחסות שלנו היא לבן אדם שחי בתוך הדיור הציבורי. אם פעם לדייר דיור ציבורי התקלקל הדוד, הוא היה צריך להטריח את עצמו לסניף של עמידר, לחפש את הרכז שלו, והיו עוברות שבועיים - היום אין לו צורך בזה, הוא יכול להתקשר למוקד שירות לקוחות 6266*". 

האמור באייטם זה מבטא את הדעה האישית של השדר/ת והוא אינו מובא כתחליף לקבלת ייעוץ פרטני מבעל מקצוע המתמחה בתחום, ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה ושימוש שנעשים על בסיס התכנים המופיעים באייטם הינה באחריות המשתמש/ת בלבד.
27/09/2019

הצטרפו לערוץ הווטסאפ של 103fm


אלון גל
אלון גל  |  צילום: 103fm
Paris