"צריך להבין, מדובר באוכלוסיות יותר מוחלשות והדאגה אליהם חייבת להיות מקסימלית", הסביר ערן כהן, סמנכ"ל שיווק וקשרי ב'עמידר החדשה' שעוסקים בדיור הציבורי, והסביר את השוני והחידוש בשירות לדיירים, כאשר לטענתו בעבר הדירה הייתה החשובה והדייר היה חלק המשני, "את זה הפכנו. נקודת ההתייחסות שלנו היא לבן אדם שחי בתוך הדיור הציבורי. אם פעם לדייר דיור ציבורי התקלקל הדוד, הוא היה צריך להטריח את עצמו לסניף של עמידר, לחפש את הרכז שלו, והיו עוברות שבועיים - היום אין לו צורך בזה, הוא יכול להתקשר למוקד שירות לקוחות 6266*".