הסדרה טהרן זוכה לשבחים מקיר לקיר, אך למרות זאת החליטו בתאגיד השידור לקנות שטחי פרסום במאות אלפי שקלים ולפרסם את הסדרה, מדוע? אריה אלדד הסביר: "במוספי סוף השבוע מצאתי את עצמי שואל למה, תאגיד השידור הוא לא צריך להיות תחרותי למכור פרסומות, הוא יכול להשקיע בהפקת מקור וסדרות איכות בלי לדאוג לרייטינג, והוא לא נאלץ לטמטם את הצופים בתוכניות ריאליטי", המשיך אלדד, "הפרסומות הללו אינן מכוונות אליכם הצופים, אלא אל בעלי העיתונים אל העורכים, אותם הם קונים. כפי שתשובה לא משכנע אתכם לקנות גז מלוויתן, הוא בדומה ל'תאגיד השידור', קונים את העיתונים. כשאתה מהווה שטח פרסום בעיתונות ומשקיע מאות אלפים, אתה קונה את העיתון", כך על פי דבריו של אלדד.