כשמקימים בית עסק והופכים את החלום הרחוק למציאות אפשרית, אחד הצעדים החשובים במסע אל הגשמת היעדים העסקיים וגריפת הרווחים הוא הניסיון את העסק לבולט בהשוואה לבתי עסק אחרים באותו ענף. כאשר עסק בולט יותר בקרב פלח השוק, הוא יהפוך לבחירתם הראשונה של הלקוחות כשהם זקוקים לשירותים שהוא מציע, והשאר, כמו שאומרים, היסטוריה.
גם המאזין הראשון של התוכנית ניסה להבין כיצד להפוך את בית העסק המשפחתי שלו, אותו הוא מנהל ביחד עם אביו ואחיו, לעסק בולט ורווחי יותר: "יש לנו עסק משפחתי, שלי, של אבי ואבי, ואנו עוסקים בתחום נישתי בתחום ההובלות, ומעניקים פתרונות לוגיסטיים לחברות שמספקות מערכות גיבוי לחברות גדולות. החברה בבעלותי נותנת שירות לחברה שמספקת לחברות את המערכות הטכנולוגיות".
עוד סיפר המאזין כי: "אני מעריך שיש עוד כארבעה או חמישה מתחרים לבית העסק שלנו. ברגע שאנחנו מספקים את המערכות לחברות, אנחנו גם מפנים את המערכת הישנה ושולחים את הפסולת האלקטרונית, שזה אפיק רווח נוסף. זו עבודה רגישה, היה צריך להוציא אישורים רבים על מנת להיכנס לתחום זה. אני רוצה להגדיל את כמות הפסולת האלקטרונית שאני קונה, ואשמח לבדוק איך אני משווק את עצמי כך שיפנו אליי וירצו לראות את הצעות המחיר שלי".
אלון גל האזין לדבריו של המאזין, והעריך כיצד מומלץ שבית העסק ירים את עצמו ויהפוך לדומיננטי יותר בתחום המקצועי בו הוא מצוי: "על פי מה שאתה מתאר, כנראה שפיתחתם את היכולת הנכונה לעבוד בתחום בו אתם עובדים, וכנראה יש משהו בדרך בה אתם עובדים, שהחברות רוצות לעבוד דווקא איתכם. אתה צריך לעשות סרטון קצר בו אתם משלבים מישהו מחברה גדולה עמה אתם עובדים, ולאתר את החברות הרלוונטיות זו לא בעיה. את הלקוח לא מעניין מה אתם עושים, אלא למה לו להשתמש בשירותיך".
בהמשך דבריו, שיתף המאזין בגילוי לב כי היה רוצה לשנות את שם החברה. אלון גל הציע: "צריך להשתמש בשם בית העסק במילים שנותנות את סיפור החברה. הייתי הולך על שם שמתחתיו יהיה תיאור של הפעולות שאתם עושים במסגרת עבודת החברה".
עריכה: מיכל קדוש