103FM
103FM
האזנה לשידור החי
עכשיו בשידור
פרופ' רפי קרסו

הפסקת טיפול שגורם לתופעות לוואי

המאזינה סיפרה: "לקחתי תרופה שגרמה לי לבצקות ברגליים ולחץ דם נמוך מדי, הפסקתי על דעת עצמי" • פרופ' קרסו ייעץ: "נסי לקחת חצי כדור במקום"


המאזינה סיפרה שהיא נטלה כדורים נגד לחץ דם גבוה שגרמו לה לבצקות ברגליים, היא החליפה לכדור אחר והרגישה שהוא מוריד לה את לחץ הדם יותר מדי ולכן הפסיקה ליטול אותו על דעת עצמה. פרופ' קרסו אמר: "זאת לא חוכמה גדולה. אם אפשר לחצות את הכדור - נסי לקחת חצי ולראות איך את מרגישה.  אבל לא להפסיק לגמרי כי מחרתיים יקפוץ לך לחץ הדם חזרה לערכים גבוהים". 

האמור באייטם זה מבטא את הדעה האישית של השדר/ת והוא אינו מובא כתחליף לקבלת ייעוץ פרטני מבעל מקצוע המתמחה בתחום, ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה ושימוש שנעשים על בסיס התכנים המופיעים באייטם הינה באחריות המשתמש/ת בלבד.
25/06/2021
הישארו מעודכנים

הפסקת טיפול תרופתי שגורם לתופעות לוואי
הפסקת טיפול תרופתי שגורם לתופעות לוואי  |  צילום: Ingram Images