לא רק על הבמות ובאוזניות, סערת טיילור סוויפט מגיעה גם לבתי הקולנוע. אילן קפרוב, כתב התרבות של 'וואלה', התייחס לתופעה שמדהימה רבים.
"אנחנו מדברים על תופעה שהיא של מישהי שבעצם מגדלת איתה דורות של אנשים שמתבגרים איתה", אמר, והוסיף: "היא התחילה בתור נערה שכותרת על סיפורי אהבה, גדלה, ועכשיו היא ממש אישה עם תפיסת עולם מאוד מעניינת, ומדברת בצורה מאוד ציורית. לכן אנשים מאוד מתחברים לסגנון. היא אשת מכירות מעולה, היא יודעת להכניס בכל שיר המון רמזים ודברים שאנשים אחר כך מתאבססים עליהם".
עוד ציין כי "המון שירים של טיילור הם שירים על אנשים מסויימים מבעברה, המון דיונים על למי היא התכוונה, למי היא מדברת. זה מייצר את הבאז הגדול סביבה. הקהילה עצומה והיא מאוד מלוכדת מאחוריה בצורה יוצאת דופן".
על הסערה סביב מכירת הכרטיסים לסבב ההופעות של סוויפט, סיפר: "כשנפתחו הכרטיסים להופעות באירופה אני נרשמתי לכל יעד אפשרי במטרה לנסות ולהגיע. המלחמה על כל יעד כזה, והאפשרות לשים כרטיס ולו הרחוק ביותר במקום הנידח ביותר, היא פשוט מטורפת".
"יש לי הרגשה שהיא לא כבשה אותנו כמו השאר", אמרה קול, וקפרוב הסביר: "אנחנו תחנה שהיא לא בדיוק תחנה פופולרית, לא ממש כדאי להגיע לפה אלא אם כן שמים המון כסף. ההפקה של הדבר הזה, אני באמת ממליץ לאנשים ללכת לראות סרטונים, היא באמת מטורפת. יש איזה 100 תלבושות, זה מטורף".
בהמשך, התייחס לסרט סביב הופעותיה של הזמרת. "היה המון רעש, כי ראו במהלך ההופעות שיש צוות צילום, והיו ספקולציות על זה שהולכת להיות סדרה - זה סרט כמעט של שלוש שעות שמתעד שלוש הופעות, והסרט הזה זו אפשרות לאנשים שלא השיגו כרטיסים לחוות את הדבר הזה בצורה שהיא הכי קרובה לדבר האמיתי. סרט שבעצם מציג את ההופעה דרך הצילומים של שלושת ההופעות".
"מה שטיילור סוויפט עשתה, זה במקום ללכת לאולפן גדול, היא פשוט עקפה אותם והלכה ישירות לרשת בתי הקולנוע הגדולה ביותר בארה"ב, פשוט אמרה להם 'אני לא צריכה שיווק, אתם תתנו לי מסכים'. הנשיא של החברה ראה הזדמנות, קפץ עליה, שריין לה מסכים ברחבי ארה"ב והדבר הזה הפך אותה למעשה עכשיו לסוג של אולפן", הבהיר, וסיכם: "היכולת שלה לייצר תופעות מסחריות היא עצומה".
עריכה: שני רומנו