איפה הכסף
עם ענת דוידוב

יוקר המחיה, קווים לדמותו

מיכל פינק, ראש מערך אסטרטגיה ומדיניות במשרד הכלכלה, על המחירים בשוק המזון: "פער של 69% בין סל מוצרי המותג המוביל לבין סל עם מוצרים תחליפיים"


מיכל פינק, ראש מערך אסטרטגיה ומדיניות במשרד הכלכלה, סיפרה על הפערים המשמעותיים בין המותגים בשוק המזון: "בשבועות הלכנו על חבילת מותגים שהם קלאסיים לשבועות, בעולמות של מוצרי החלב. בדקנו 40 קטגוריות, ומה שמצאנו הוא פער של 69 אחוזים בין סל מוצרי המותג המוביל לבין סל עם מוצרים תחליפיים". 

03/06/2024

הצטרפו לערוץ הווטסאפ של 103fm


אילוסטרציה - למצולם אין קשר לנאמר
אילוסטרציה - למצולם אין קשר לנאמר  |  צילום: יוסי אלוני/פלאש90
Paris