טלי פולג, סמנכ"לית שיווק 'בזק', סיפרה לענת דוידוב ב-103fm על ממצאי דו"ח האינטרנט השנתי של החברה לשנת 2024. "73 אחוזים מבני הנוער נחשפו לפייק ניוז בנושא החטופים וזה המון", סיפרה תחילה פולג.
פולג המשיכה לפרט על תוצאות הדו"ח: "84 אחוזים מהבוגרים צמצמו את הקניות האימפולסיביות שלהם אונליין, חצי מהאוכלוסייה ציינו שהם מעדיפים להאזין לפודקאסטים במהירות גבוהה".
פולג הוסיפה לספר על כניסת הבינה המלאכותית לחיי הישראלים על פי ממצאי הדו"ח: "90 אחוזים מהישראלים מכירים את ה-AI. שליש מהאוכלוסייה, וזה המון, אמרו: 'אני לא נכנס יותר לגוגל אני הולך ל-AI".