103FM
103FM
האזנה לשידור החי
עכשיו בשידור
ד"ר מאיה רוזמן

"אין הוכחות מדעיות שויטמין סי עוזר למערכת החיסון"

ד"ר מאיה רוזמן הוסיפה כי "הכמות הדרושה לאדם מבוגר היא 60 מ"ג ליום, בילדים זה פחות, תלוי בגיל" • ואמרה כי ניתן להגיע לכמות מירקות ופירות


ד"ר מאיה רוזמן מסבירה האם כדאי לקחת טבליות ויטמין סי כדי לא להידבק במחלות. "אין צורך בטבליות. קל מאוד לקבל ויטמין סי דרך המזון", אמרה ופירטה כי מבין הירקות, מצטיינת העגבניה – באחת יש 40 מ"ג, כלומר עגבנייה וחצי ליום זה מספיק, אך במקום הראשון מבין כל הירקות והפירות, הפלפל אדום - שבאחד גדול יש 300 מ"ג ויטמין סי. זה אומר שחמישית פלפל זה מספיק, ואין צורך ברכישת טבליות ויטמין סי". 

21/02/2020
הישארו מעודכנים