עמותת ער"ן, אשר הוקמה בירושלים בשנת 1971, מעניקה שירות התנדבותי הומניטרי, מציע עזרה ראשונה נפשית מצילה חיים בטלפון ובאינטרנט, לכלל הציבור הישראלי על כל מגזריו, בצורה אנונימית ומידית, 24 שעות ביממה בכל ימות השבוע.
לכבוד משדר ההתרמה המיוחד, שוחח דידי הררי עם מנכ"ל העמותה דוד קורן, אשר סיפר על העשייה המבורכת של ער"ן וטען כי "צעירים וצעירות רבים בישראל מתקשים לשתף במצוקה הנפשית שהם חווים. מה שאני אומר שזו לא בושה לשתף, ושההקלה שהם ירגישו אחר כך עושה את ההבדל". כשנשאל איך עובד מערך ההתנדבות הסביר קורן כי רק 50 אחוז מכלל האנשים שהגישו בקשה להתנדב מתחילים את התהליך העמוק עד שהם מתחילים לענות לשיחות. "יעברו 9 חודשים עד שמתנדב שלנו יענה לשיחה הראשונה, ובזמן הזה הוא מקבל את כל הכלים והליווי המקצועי לו הוא זקוק, לאורך כל תקופת ההתנדבות".
עוד הוסיף: "ברגע שמתנדב ער"ן מסיים משמרת הוא זקוק לתמיכה, וצריך לשתף מישהו, ואנחנו מעסיקים בשכר אנשי מקצוע, אבל כרגע חסרים לנו 6 אנשים. משרד הבריאות בהחלט עוזר לנו, אבל זה לא מספיק. אנחנו מבקשים ממנו 6 מיליון שקלים בשנה, אבל למרות שמשרד הבריאות הוא שותף ומסייע לנו הוא מצליח לתת לנו הרבה פחות. כל יתר התקציב שלנו מגיע מתרומות".