איפה הכסף
עם ענת דוידוב

"הגענו לפיצוח שממש מתאימים לחך הישראלי"

מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק בחטיבת החלב של תנובה, סיפרה על השקת הסדרה הצמחונית החדשה: "אנחנו מכוונים לקהל בוגר וקולינרי יותר"


מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק בחטיבת החלב של תנובה, שוחחה עם ענת דוידוב ב־103fm וסיפרה על השקת הסדרה הצמחונית החדשה של החברה. לדבריה, "נצא בקרוב לשוק עם מוצרים תחת מותג תנובה של תחליפי עוף ובשר שמבוססים על סויה. אני שמחה להגיד שאחרי פיתוח ארוך של שנתיים, הגענו לפיצוח מבחינת הטעם והמרקם שממש דומים לעוף וממש מתאימים לחך הישראלי. אנחנו מכוונים לקהל בוגר וקולינרי יותר". 

21/08/2023

הצטרפו לערוץ הווטסאפ של 103fm


תנובה - ארכיון
תנובה - ארכיון  |  צילום: מרים אלסטר/פלאש90
Paris