ורדה רזיאל ז'קונט

שלישי ב-21:00

האישה שהמציאה את המושג 'כל האמת בפרצוף' הרבה לפני שהגיע למסך הקטן. משוחררת, חריפה, חדת לשון ויודעת לשאול את כל השאלות הנכונות. אחרי ששנים ארוכות הקדישה את מרצה לייעץ למאזינים, החליטה ורדה לעשות מהפך בתכנית הרדיו שלה ושינתה את פני התכנית לחלוטין. כעת מתמקדת ורדה בשיחות עם מומחים במגוון נושאים. מידי שבוע מקפידה ורדה להזמין לאולפן אישים שסיקרנו אותה במיוחד ויחד איתם היא מעבירה שעה מרתקת בה היא לא מפחדת לשאול את כל השאלות הקשות.

ורדה רזיאל ז'קונט
אהבה בימי סווייפ
מה ערכן של אפליקציות ההיכרויות במציאת אהבה? • האם עודף ההיצע מותיר אותנו לבד? • ורדה רזיאל ז'קונט והיזם גיא צוברי על אהבה בעידן הנוכחי
23/07/2024
ורדה רזיאל ז'קונט
"חמאס פעל בשפל הנמוך ביותר, אנו לא רוצים להיות כאלה"
פרופ' מירב רוט, דיברה על ספרה החדש: 'מלחמות יצרים' • מדוע מותר לנו לרצות להיפטר מעצמנו, מיהו הרוזן החצוי ועד כמה חשובה האמפתיה?
16/07/2024
ורדה רזיאל ז'קונט
סוד הבגידה
שלמה פלד, פסיכולוג ארגוני, על ספרו 'בגידה בממלכת הסוד': "המניעים הקלאסיים: כסף, אידאולוגיה כפייה ואגו" • ופירט על מרגלים כגון אשרף מרואן
09/07/2024
ורדה רזיאל ז'קונט
"חרטה היא רגש מיותר, אל תתעסקו במה שלא יועיל"
עם יציאת ספרו החדש 'החלטות משנות חיים (ומוות)' התארח פרופ' יוסי יסעור באולפנה של ורדה לשיחת מרתקת על קבלת החלטות
02/07/2024
ורדה רזיאל ז'קונט
"אין עדויות לרומן, אז למה ההיסטוריה זוכרת את זה ככה?"
הסופרת נילי לנדסמן הוציאה את 'הפועלות', רומן ביוגרפי שעוסק במאוויהם של דמויות מפתח, בין היתר רחל המשוררת וזלמן שז"ר
25/06/2024
ורדה רזיאל ז'קונט
"כל אדם רוצה לדעת מיהו"
ציפי גון־גרוס התארחה באולפן של ורדה וסיפרה על ספרה 'מי זה אבא שלי?' שמתמקד במשפחות יחידניות • וגם: איך מתיחות בין ההורים משפיעה על הילד?
18/06/2024
ורדה רזיאל ז'קונט
מאהבה לשנאה
הסופר דן רדלר סיפר על הספר 'חיי גירושים', שמתחיל במערכת יחסים לבבית בין בני הזוג ונגמר בטרגדיה: "ספר חייב להזיז אצל הקורא"
04/06/2024
ורדה רזיאל ז'קונט
שומן זה רק בראש?
לני שמיר שם טוב, נטורופתית בעלת שיטה להרזיה, סיפרה לורדה על ההתמודדות עם ההשמנה: "להוריד במשקל זה קל, היה לי חשוב - תחושת החופש"
21/05/2024
ורדה רזיאל ז'קונט
ספרים מסתובבים
דליה מור, פרופ' למדעי ההתנהגות וסופרת, שיתפה באירועים הגורליים בחייה שהובילו לספריה • וגם: על היחסים המורכבים עם הוריה שהרגישו שוויתרו עליה
07/05/2024
ורדה רזיאל ז'קונט
בגידת הגוף
גילה שטיין, הפסלת והאמנית, שיתפה בהתמודדותה עם מחלת הסרטן בפעם הרביעית • ועל החלטתה לכרות את השדיים אמרה: "זה צורך נפשי שלי"
30/04/2024
ורדה רזיאל ז'קונט
עושות סדר בבלגן
הקומיקסאית עינת צרפתי הסבירה על ספרה 'יהיה בסדר מדריך לבלגניסטיים (ואלה שחושבים שהם לא)' • אז איך מתמודדים?
16/04/2024
ורדה רזיאל ז'קונט
סיפור חיים
הסופרת ד"ר בתיה טמיר סיפרה על הספר 'אלקה', שכתבה בהתבסס על חייה הטרגיים של אימה ניצולת השואה • והיחסים המורכבים בין בני המשפחה
09/04/2024
ורדה רזיאל ז'קונט
בת טובה דיה?
הסופרת שירלי נס־ברלין התארחה אצל ורדה רזיאל ז'קונט ושיתפה בסיפורה המורכב שנכתב על מיטת חוליה של אימה: "הדברים לא יועדו לצאת לאור"
02/04/2024
ורדה רזיאל ז'קונט
זכות אבות
הסופר רועי טל התארח באולפנה של ורדה רזיאל ז'קונט ושיתף על ספרו 'אריאל ואבא אופים חלה': "הרצון להציג לעולם איך אני משלב בין אבהות לעבודה"
26/09/2023
ורדה רזיאל ז'קונט
גורל יהודי הונגריה וסלובקיה היה יכול להיות אחר?
פרופ' רות לנדאו, מחברת הספר 'ההנהגה היהודית בסלובקיה ובהונגריה בתקופת השואה', טענה: "ההנהגה של יהודי שתי המדינות ידעה על הפתרון הסופי"
19/09/2023
ורדה רזיאל ז'קונט
התקווה בת שנות אלפיים
מהי תקווה, ולמה אנחנו נאחזים בה גם בהיעדר סיכוי שמשהו ישתנה? • ורדה רזיאל ז'קונט שוחחה עם ד"ר עודד אדומי־לשם על התקווה הנכספת, ומגבלותיה
12/09/2023
עוד קטעים

  צרו קשר עם ורדה רזיאל ז'קונט

יש לנו מה להגיד על ורדה רזיאל ז'קונט:

ורדה רזיאל ז'קונט נולדה ב- 1940 בתל אביב ולמדה פסיכולוגיה באוניברסיטת תל אביב (היא גם בוגרת החוגים לספרות עברית ואנגלית באוניברסיטה העברית). ורדה עוסקת שנים רבות במתן ייעוץ פסיכולוגי פרטי. בתחילת דרכה בתקשורת כתבה במשך שנים בירחון 'את', בהמשך התפרסמה בעקבות הטור השבועי בעיתון 'ידיעות אחרונות', אך למרבית פרסומה זכתה בשל תכנית הייעוץ שלה ב-103FM.

ורדה הגישה בעבר מספר תכניות טלוויזיה בשיתוף בן זוגה, הסופר אמנון ז'קונט. היא כתבה חמישה עשר ספרים, בהם רומן אחד ('ימי הפקר', 1989), ספר סיפורים ('אלו חסדים', 1976), פרקי יומן ('על הסף', 1984), רומן מתח משותף עם בן זוגה וספרים הקשורים לפסיכולוגיה.

ורדה היא חובבת מוסיקה מושבעת, הופיעה יחד עם אחיה ולהקתו עם שירי החיפושיות אבל את עיקר מרצה המוסיקלי היא הפנתה למוסיקה קלאסית.