ורדה רזיאל ז'קונט

שלישי ב-20:00

האישה שהמציאה את המושג 'כל האמת בפרצוף' הרבה לפני שהגיע למסך הקטן. משוחררת, חריפה, חדת לשון ויודעת לשאול את כל השאלות הנכונות. אחרי ששנים ארוכות הקדישה את מרצה לייעץ למאזינים, החליטה ורדה לעשות מהפך בתכנית הרדיו שלה ושינתה את פני התכנית לחלוטין. כעת מתמקדת ורדה בשיחות עם מומחים במגוון נושאים. מידי שבוע מקפידה ורדה להזמין לאולפן אישים שסיקרנו אותה במיוחד ויחד איתם היא מעבירה שעה מרתקת בה היא לא מפחדת לשאול את כל השאלות הקשות.

ורדה רזיאל ז'קונט
ילדים זה שמחה?
הסופרת שיר בר־אמת גרדמן שוחחה עם ורדה רזיאל ז'קונט על ספרה העוסק בשנות ההורות הראשונות: "לאורך הספר אני ניסיתי לתאר הורות כאומנות של איזון"
15/10/2024
ורדה רזיאל ז'קונט
עצמאים, לא מה שחשבתם
טל קפלינסקי, מחברת הספר 'העצמאים' על היתרונות והחסרונות שבעצמאות: "יש אנשים שמגלים את עצמאות ומתאהבים בה, ויש אנשים שאומרים שזה לא בשבילי"
08/10/2024
ורדה רזיאל ז'קונט
"זה היה לי מביך, הרגשתי בנוח בגרמניה"
איריס הרדן כתבה את 'אנחנו הגעגוע לעתיד', רומן נוגע ללב שקשור להגירת של ישראלים דווקא לגרמניה: "ניסיתי להבין מה יש לי עם האישו הזה"
17/09/2024
ורדה רזיאל ז'קונט
מאפיה, טייקונים ודרום אמריקה: הסיפור הלא ייאמן על כ"ט בנובמבר
נעם טפר, מחבר 'המסע הסודי של ראובן זסלני', סיפר: "סוד שנשמר במשך שבעים וחמש שנה, ויש סיבה מדוע"
10/09/2024
ורדה רזיאל ז'קונט
"התמכרות היא מחלה"
ורדה רזיאל ז'קונט אירחה את נחום מיכאלי, מומחה בהתמכרויות להימורים: "זה השלב שבו אתה עושה את הדברים לא מתוך רצון, אלא מתוך צורך שאתה לא מבין"
03/09/2024
ורדה רזיאל ז'קונט
הדרך אל הבית, בכל מחיר
ורדה רזיאל ז'קונט שוחחה עם צבי בן מאיר על ספרו 'מי שסוכתו נופלת', המגולל את מסעו של בנימין לעבר האמת הפנימית שלו המוסתרת עם צל כבד
27/08/2024
ורדה רזיאל ז'קונט
סוד האהבה
הסוציולוגית והאנתרופולוגית דריה מעוז שוחחה עם ורדה רזיאל ז'קונט על ספרה החדש 'מה שאינך רואה', המעמת אותנו עם הצדדים האפלים של הזוגיות
20/08/2024
ורדה רזיאל ז'קונט
"אני מאמינה שרצוי לאפשר לילד הכול"
התזונאית והמומחית להתנהגויות ואכילה איילת קלטר על ספרה החדש: "המשטור ירחיק את הילד מאיתנו, מהקודים הטבעיים שלו לאוכל, לרעב, לשבוע ולטעם"
13/08/2024
ורדה רזיאל ז'קונט
"המילה 'אושר' אומנם מופיעה בכותרת אך הספר מיד מסתייג ממנה"
הסופר והעיתונאי רענן שקד על ספרו 'אושר לאנשים לא מאושרים': "נקודת הפתיחה הבסיסית שלי היא לא שמחה, אימא שלי אומרת שהייתי ילד עצוב"
06/08/2024
ורדה רזיאל ז'קונט
על פמיניזם ותפוזים
ד"ר אראלה טהר-לב בן שחר חוקרת בספרה החדש את הקשר בין מדע, מעמד האישה והאוכל בראי ההיסטוריה: "היתה פה ברית בין ירקות לבין נשים"
29/07/2024
ורדה רזיאל ז'קונט
אהבה בימי סווייפ
מה ערכן של אפליקציות ההיכרויות במציאת אהבה? • האם עודף ההיצע מותיר אותנו לבד? • ורדה רזיאל ז'קונט והיזם גיא צוברי על אהבה בעידן הנוכחי
23/07/2024
ורדה רזיאל ז'קונט
"חמאס פעל בשפל הנמוך ביותר, אנו לא רוצים להיות כאלה"
פרופ' מירב רוט, דיברה על ספרה החדש: 'מלחמות יצרים' • מדוע מותר לנו לרצות להיפטר מעצמנו, מיהו הרוזן החצוי ועד כמה חשובה האמפתיה?
16/07/2024
ורדה רזיאל ז'קונט
סוד הבגידה
שלמה פלד, פסיכולוג ארגוני, על ספרו 'בגידה בממלכת הסוד': "המניעים הקלאסיים: כסף, אידאולוגיה כפייה ואגו" • ופירט על מרגלים כגון אשרף מרואן
09/07/2024
ורדה רזיאל ז'קונט
"חרטה היא רגש מיותר, אל תתעסקו במה שלא יועיל"
עם יציאת ספרו החדש 'החלטות משנות חיים (ומוות)' התארח פרופ' יוסי יסעור באולפנה של ורדה לשיחת מרתקת על קבלת החלטות
02/07/2024
ורדה רזיאל ז'קונט
"אין עדויות לרומן, אז למה ההיסטוריה זוכרת את זה ככה?"
הסופרת נילי לנדסמן הוציאה את 'הפועלות', רומן ביוגרפי שעוסק במאוויהם של דמויות מפתח, בין היתר רחל המשוררת וזלמן שז"ר
25/06/2024
ורדה רזיאל ז'קונט
"כל אדם רוצה לדעת מיהו"
ציפי גון־גרוס התארחה באולפן של ורדה וסיפרה על ספרה 'מי זה אבא שלי?' שמתמקד במשפחות יחידניות • וגם: איך מתיחות בין ההורים משפיעה על הילד?
18/06/2024
עוד קטעים

  צרו קשר עם ורדה רזיאל ז'קונט

יש לנו מה להגיד על ורדה רזיאל ז'קונט:

ורדה רזיאל ז'קונט נולדה ב- 1940 בתל אביב ולמדה פסיכולוגיה באוניברסיטת תל אביב (היא גם בוגרת החוגים לספרות עברית ואנגלית באוניברסיטה העברית). ורדה עוסקת שנים רבות במתן ייעוץ פסיכולוגי פרטי. בתחילת דרכה בתקשורת כתבה במשך שנים בירחון 'את', בהמשך התפרסמה בעקבות הטור השבועי בעיתון 'ידיעות אחרונות', אך למרבית פרסומה זכתה בשל תכנית הייעוץ שלה ב-103FM.

ורדה הגישה בעבר מספר תכניות טלוויזיה בשיתוף בן זוגה, הסופר אמנון ז'קונט. היא כתבה חמישה עשר ספרים, בהם רומן אחד ('ימי הפקר', 1989), ספר סיפורים ('אלו חסדים', 1976), פרקי יומן ('על הסף', 1984), רומן מתח משותף עם בן זוגה וספרים הקשורים לפסיכולוגיה.

ורדה היא חובבת מוסיקה מושבעת, הופיעה יחד עם אחיה ולהקתו עם שירי החיפושיות אבל את עיקר מרצה המוסיקלי היא הפנתה למוסיקה קלאסית.