103FM
103FM
האזנה לשידור החי
עכשיו בשידור
אלון גל

שיווק עם שיניים

אלון למשווקת טיפול שיניים ייחודי: "אינך יודעת להסביר למה זה טוב"


אלון גל שוחח עם מאזינה שמחזיקה בפטנט לטיפול האמייל בשן ומעוניינת לקדם את המיזם באמצעות קורס אינטרנטי: "נשמע לי שעשית את כל עבודת המחקר חוץ מהעבודה הנכונה"

המאזינה: "יש ברשותי שיטה מהפכנית המאפשרת להצמיח מחדש שן. המלצת לי בעבר ליצור קורס אינטרנטי, אך אשמח לדעת על טיפים נוספים בכדי לקדם את המיזם שלי. קהל היעד של הפטנט שלי הוא מאוד רחב, לכולנו נהרסים השיניים עם השנים וישנם המוני ילדים שסובלים מחורים בשיניים. הטיפול שלי מאפשר לאמייל שבשיניים להישמר ולהיבנות מחדש. החלטתי לפנות את המוצר שלי בעיקר לאנשים בוגרים שיכולים לבצע טיפול באופן עצמאי".

אלון גל התייחס למיזם: "חורים בשיניים הן תופעה שרלוונטית בעיקר לילדים צעירים, לכן אני לא בטוח שזו הדרך לפנות לקהל שלך. במידה ותרצי לפנות לקהל בוגר תאלצי לשווק את האימייל כבריא לחניכיים ומונע רגישות ולא כגורם מונע חורים בשיניים. נשמע שעשית את כל עבודת המחקר חוץ מהעבודה הנכונה. כשלאנשים יש מוצר משלהם הם יודעים בדיוק מהו, איך הוא פועל ולמה. את אינך יודעת לענות על השאלות הללו, את לא יודעת להסביר לי למה לרכוש אותו. הסבירי ללקוחות שעם השנים אנחנו מפתחים רגישות בשיניים ובחניכיים. הסבירי שאת מציעה שימוש פשוט במוצר שלך באמצעות טיפול טבעי שיעכב את תהליך השחיקה ויחסוך לכל לקוח את הכאב של טיפולי שיניים ועלותם הכלכלית שהיא כיום יכולה להגיע לעשרות אלפי שקלים".

עוד הוסיף אלון גל: "עלייך להחזיק בידייך הוכחות והצלחות מבוססות של המוצר שלך. בחרי חמישה אנשים שישמו לך כדוגמא ויעידו על הצלחת המוצר כלקוחות. כאשר משווקים מוצר אינטרנטי יש להתחיל במתן בטעימות ומתן ערך, צרי דף בפייסבוק שיהיה אינפורמטיבי בנושא בריאות השן. בכך תתני למוצר שלך ערך ותצברי קהל לקוחות. אם את מכירה מכון יופי סמוך אלייך , בקשי ממנו  לשתף עמך פעולה והציעי ללקוחות טיפול שיוביל לנראות טובה יותר של השיניים. זה נקרא 'שיווק שותפים', שני התחומים עוסקים בנראות ויופי ושיתוף הפעולה בניכם יאפשר את הגדלת קהל הלקוחות"

"לסיכום, למדי להסביר את המוצר שלך והשירות שאת נותנת, השיגי עדויות להצלחת המוצר שלך וצרי קהילת משתמשים באמצעות הפייסבוק יחד עם שיתופי פעולה מעניינים. מדובר בעבודה לא פשוטה אך מי שלא יעשה זאת יהיה לו קשה מאוד להצליח בהמשך. כשאת משווקת את המוצר שלך עלייך גם להתאים את הפתרון שאת מציעה לבעיות שהלקוחות העתידיים שלך יעלו, למדי את שפת המונחים של הקהל שלך ופני אליהם ישירות".

 

עריכה: איתמר זיגלמן

האמור באייטם זה מבטא את הדעה האישית של השדר/ת והוא אינו מובא כתחליף לקבלת ייעוץ פרטני מבעל מקצוע המתמחה בתחום, ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה ושימוש שנעשים על בסיס התכנים המופיעים באייטם הינה באחריות המשתמש/ת בלבד.
15/12/2017
הישארו מעודכנים