103FM
103FM
האזנה לשידור החי
עכשיו בשידור
ד"ר מאיה רוזמן

תפריט קיזוז מנצח

רוצים לרדת במשקל, אבל מרגישים תקועים? • במסגרת פינת התפריט השבועי הגישה לנו ד"ר מאיה רוזמן תפריט מיוחד שמזרז ירידה במשקל


אם לא קל לכם לעלות על המשקל, ובכל פעם שאתם יורדים ממנו התיאבון שלכם נעלם לכמה שעות טובות כנראה שאתם זקוקים לדיאטת קיזוזים. דיאטה המיועדת ל־3 ימים בלבד עד שתתחילו לראות את המספרים זזים כלפי מטה, ואת מצב הרוח שלכם מטפס כלפי מעלה. ד"ר מאיה רוזמן חשפה בפנינו את הנוסחה המדויקת לירידה במשקל תוך כדי שהיא דורשת להקפיד על כל סעיף. מוכנים לחגוג את ההצלחה שלכם?

המונח דיאטת קיזוזים מתייחס לתפריט דיאטה של בין יום אחד ל־3 ימים מקסימום. יש שמשתמשים בתפריט זה לפני אירוע, אחרי חופשה, ואחרי תקופה בה מנסים לרדת במשקל, אבל ללא הצלחה משמעותית. ד"ר רוזמן הביאה לנו הצעה לתפריט שיסייע לירידה במשקל. במיוחד לאלו שלא מצליחים בשום אופן לרדת.

בארוחת הבוקר ההמלצה היא לאכול פיתה קלה עם כף של גבינה, ירקות טריים, ושתייה חמה ללא סוכר. לארוחת ביניים יש לאכול פרי ובצהריים 200 גרם של חזה עוף או דג בגריל יחד עם ירקות אפויים. איזה ירקות? ההמלצה של ד"ר רוזמן היא לאכול כרובית, ברוקולי, גזר, פלפלים, וזוקיני ללא שמן. אם ממש רוצים אפשר להוסיף מעט תרסיס שמן. עד כאן זה נשמע נפלא נכון? גם אנחנו חושבים.

אחר הצהריים יש לאכול מנת פרי אחת, ולארוחת הערב אפשר לאכול פיתה קלה עם כף גבינה, ביצה קשה עם סלט ירקות טריים וכפית מדודה של שמן זית, ובלילה אפשר לאכול 12 שקדים יחד עם כוס שתייה חמה ללא סוכר.

עריכה: עדן בן ארי 

האמור באייטם זה מבטא את הדעה האישית של השדר/ת והוא אינו מובא כתחליף לקבלת ייעוץ פרטני מבעל מקצוע המתמחה בתחום, ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה ושימוש שנעשים על בסיס התכנים המופיעים באייטם הינה באחריות המשתמש/ת בלבד.
12/11/2021
הישארו מעודכנים

צילום אילוסטרציה ingram image